Znakowanie odzieży firmowej może odbywać się różnymi technikami, których efekt wizualny pracy zależy między innymi od zastosowanych materiałów, nici, umiejętności obsługi parku maszynowego dostępnego w danej pracowni reklamowej. Czym kierować się podczas wyboru wykonawcy brandowanej odzieży firmowej?
Na czym można wykonać znakowanie odzieży firmowej?
Znakowanie odzieży firmowej może odbywać się różnymi technikami zarówno na tkaninach sztucznych, jak i naturalnych, jednokolorowych, czy też wielobarwnych. Mowa tu m.in. o takich metodach jak: sitodruk, druk transferowy, sublimacyjny, flex. Każda z nich wymaga dobrego rozeznania w rodzaju tkanin, na których będzie zastosowana. Gdyż od struktury, gramatury, koloru dziany zależeć będzie efekt brandowania. Zatem chcąc mieć pewność, że znakowanie odzieży firmowej będzie wykonane poprawnie: będzie wyglądać profesjonalnie, elegancko nawet po wielu praniach należy zwrócić uwagę na park maszynowy zleceniodawcy. Używanie nowoczesnych technik sublimacji wysokiej jakości komponentów: folii, nici hafciarskich gwarantują zadowalający efekt brandu.
Najwyższej klasy drukarki i hafciarki do ubrań zapewnią uzyskanie nadruków o wysokim nasyceniu barw, odwzorowaniu kolorów i konturów, a także cechujące się doskonałą trwałością, bez względu na to czy brandowane będą koszulki polo, czapeczki, polary, legginsy, koszule firmowe, czy kurtki.
Co jest jeszcze ważne podczas wyboru firmy, której zlecimy znakowanie odzieży firmowej?
Poza parkiem maszynowym, doświadczeniem w znakowaniu odzieży firmowej ważna jest elastyczność pracy wykonawcy. Godna polecania drukarnia będzie brandowała ubrania zarówno w ilości tysięcy sztuk, jak i na potrzeby indywidualnych osób, dostosowując się do potrzeb klienta. Warto zwrócić uwagę na wielkość minimalnej partii ubrań, jaką daną techniką trzeba wykonać. Godne uwagi firmy przyjmują zamówienia na sublimację już od pięciu sztuk.